PPG Deco Polska Sp. z o.o., producent farb i lakierów, w tym sztandarowej marki Dekoral oraz marek Domalux, Drewnochron, Cieszynka i Sigma, wdraża Comarch CDN XL. Implementację systemu, który obejmie 34 punkty sprzedaży detalicznej w całej Polsce – tzn. Studia Dekoral, prowadzi Platynowy Partner Comarch – firma Infortes z Wrocławia. Planowany termin uruchomienia Comarch CDN XL to drugi kwartał 2012 roku.
System oferowany przez Comarch świetnie sprawdza się w firmie Malfarb Sp. z o.o. z Ostrowa Wielkopolskiego, również należącej do koncernu PPG Industries. Firma Malfarb od 2006 roku korzysta z pełnego pakietu Comarch CDN XL, który – jak w przypadku PPG Deco Polska – również dostarczyła firma Infortes.Celem wdrożenia Comarch CDN XL jest stworzenie stabilnej i jednolitej bazy informacji o towarach, ujednolicenie procesów sprzedaży oraz zakupu w Studiach Dekoral, a także podniesienie jakości raportowania i analiz z obszaru sprzedaży.
W wyniku wdrożenia uruchomione zostaną następujące moduły Comarch CDN XL: Sprzedaż, Zamówienia, Księgowość oraz Business Intelligence. System umożliwi również firmie modelowanie procesów, a także pracę online. Z systemu korzystać będzie prawie 80 użytkowników.
Źródło: Informatyka w Budownictwie, nr 4 (13) 2011