Sosnowiec: Usługa Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn: Rozbudowa infrastruktury przedszkoli wraz z niezbędnym wyposażeniem (Przedszkole Miejskie Nr 20 przy ul. Śliwki 38 oraz Nr 47 przy ul. Piłsudskiego 92 w Sosnowcu)
Numer ogłoszenia: 182123 - 2016; data zamieszczenia: 17.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65893 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn: Rozbudowa infrastruktury przedszkoli wraz z niezbędnym wyposażeniem (Przedszkole Miejskie Nr 20 przy ul. Śliwki 38 oraz Nr 47 przy ul. Piłsudskiego 92 w Sosnowcu).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: UŻYTE OKREŚLENIA Umowa - Odnosi się do Umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Rozbudowa infrastruktury przedszkoli wraz z niezbędnym wyposażeniem (Przedszkole nr 47 ul. Piłsudskiego, Przedszkole nr 20 ul. A. Śliwki) JRP - Jednostka Realizująca Projekt u. p. z. p.- Aktualnie obowiązująca Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) Zadanie inwestycyjne, umowa na roboty budowlane, Zadanie, - Odnoszą się do zadania pn.: Rozbudowa infrastruktury przedszkoli wraz z niezbędnym wyposażeniem (Przedszkole nr 47 ul. Piłsudskiego, Przedszkole nr 20 ul. A. Śliwki). Zamawiający podjął decyzję o podziale na części przedmiotowego zamówienia w ramach jednego Zamówienia, tj. Część nr 1 - Rozbudowa infrastruktury przedszkola nr 47 ul. Piłsudskiego 92 wraz z niezbędnym wyposażeniem
Cześć nr 2 - Rozbudowa infrastruktury przedszkola nr 20 ul. Śliwki 38 wraz z
niezbędnym wyposażeniem.
Umowa na roboty budowlane oznacza zarówno umowę z wykonawcą części nr 1 i części nr 2. Skrót NI - Odnosi się do Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Rozbudowa infrastruktury
przedszkoli wraz z niezbędnym wyposażeniem (Przedszkole nr 47 ul. Piłsudskiego,
Przedszkole nr 20 ul. A. Śliwki), Skrót PM 47 - Odnosi się do Przedszkola Miejskiego nr 47 zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 92 w Sosnowcu, Skrót PM 20 - Odnosi się do Przedszkola Miejskiego nr 20 zlokalizowanego przy ul. A. Śliwki 38 w Sosnowcu, Skrót RPO WSL - Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Użytkownik - Odnosi do Przedszkola Miejskiego nr 20 w Sosnowcu i Przedszkola Miejskiego nr 47 w Sosnowcu.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa Nadzoru Inwestorskiego (NI) dla zadania Rozbudowa infrastruktury przedszkoli wraz
z niezbędnym wyposażeniem (Przedszkole nr 47 ul. Piłsudskiego, Przedszkole nr 20 ul. A.
Śliwki). Zakres obowiązków NI w ramach niniejszego zamówienia: 1. Profesjonalne
świadczenie usług polegających w szczególności na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego nad robotami budowlanymi, zapewniające prawidłowe wykonawstwo
wszystkich robót objętych wyżej wymienionym zadaniem oraz zarządzaniu technicznym,
administracyjnym i finansowym zadaniem: Rozbudowa infrastruktury przedszkoli wraz z
niezbędnym wyposażeniem (Przedszkole nr 47 ul. Piłsudskiego, Przedszkole nr 20 ul. A.
Śliwki). Część nr 1 - Rozbudowa infrastruktury przedszkola nr 47 ul. Piłsudskiego wraz z
niezbędnym wyposażeniem. Zakres zadania obejmuje: - termomodernizację istniejącego
obiektu, - dobudowę kolejnego segmentu, w którym przewidziano 2 sale dydaktyczne, sale
rekreacyjną, toalety (w tym dla osób niepełnosprawnych), magazyny, sale do indywidualnych zajęć z dziećmi, - wykonanie placu zabaw, - wykonanie ścieżki rekreacyjnej, - dostawę mebli.
Cześć nr 2 - Rozbudowa infrastruktury przedszkola nr 20 ul. Śliwki wraz z niezbędnym
wyposażeniem Zakres zadania obejmuje: - termomodernizację istniejącego obiektu, -
dobudowę kolejnego segmentu, w którym przewidziano 2 sale dydaktyczne, sale rekreacyjną, toalety (w tym dla osób niepełnosprawnych), magazyny, sale do indywidualnych zajęć z dziećmi - przebudowę pomieszczenia kuchni, - dostawę wyposażenia kuchni - zagospodarowanie placu zabaw z ogrodem dydaktycznym i zieloną klasą, - nasadzenia zieleni, - dostawę mebli. Autorem Dokumentacji projektowej jest: Konsorcjum: Pracownia Projektowa AiM Arkadiusz Miśkiewicz, ul. Walerego Wróblewskiego 51A lok 6. 41-106 Siemianowice Śląskie oraz MBC Automatyka i Wentylacja Sp. z o.o. 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Olimpijska 7 2. Ogólne obowiązki NI Przedstawiony poniżej wykaz głównych zadań Nadzoru Inwestorskiego nie wyklucza wykonywania wszystkich innych czynności i zadań, które będą konieczne wg uznania Zamawiającego do prawidłowej realizacji zadania oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego, zgodnie z obowiązującym prawem:
2.1. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego (Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - oznacza osobę fizyczną, posiadającą kwalifikacje wymagane przez Rozdział 2 (Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie) i sprawującą funkcje nadzoru na Placu Budowy określone przez Art. 25 (obowiązki) oraz Art. 26 (prawa) polskiego Prawa Budowlanego.);
2.2. Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego (Inwestor Zastępczy - oznacza osobę inną niż Zamawiający, sprawującą na mocy pełnomocnictwa, udzielonego tej osobie przez Zamawiającego całość lub część czynności Inwestora przewidzianych w Art. 18 Rozdziału 3 (Prawa i obowiązki uczestników procesu budowlanego) Prawa Budowlanego);
2.3. Pełnienie funkcji Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego, (Koordynator
Czynności Nadzoru Inwestycyjnego - oznacza osobę fizyczną, przewidzianą Art. 27 Prawa
Budowlanego.) W zakresie umowy osobę Koordynatora wyznacza NI,
2.4. Ponadto NI będzie odpowiedzialny za: a) Zarządzanie techniczne, finansowe, organizacyjne, prawne umową na roboty budowlane, b) Prawidłową weryfikowalność wydatków ponoszonych w nadzorowanej przez NI umowie na roboty zgodnie z Wytycznymi obowiązującymi w RPO WSL, c) Sporządzenie dokumentów niezbędnych do prowadzenia umowy na roboty zgodnie z zasadami i wytycznymi wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, 2.5. Wspieranie działań Zamawiającego w trakcie realizacji umowy na roboty budowlane.
UWAGA:
Zamawiający podjął decyzję o podziale na części zamówienia na roboty budowlane tj. Część
nr 1 - Rozbudowa infrastruktury przedszkola nr 47 ul. Piłsudskiego 92 wraz z niezbędnym
wyposażeniem Cześć nr 2 - Rozbudowa infrastruktury przedszkola nr 20 ul. Śliwki 38 wraz z
niezbędnym wyposażeniem. Wykonawca będzie nadzorował część nr 1 i część nr 2, co
oznacza iż przedmiotem nadzoru Wykonawcy może być jedna lub dwie odrębne umowy na
roboty budowlane
SZCZEGÓŁOWE OBOWIĄZKI NADZORU INWESTORSKIEGO DLA UMOWY NA
ROBOTY
1. Nadzór, monitoring i kontrola wykonania umowy na roboty pod względem technicznym,
finansowym, organizacyjnym i prawnym; 2. Bezstronne i obiektywne uczestniczenie w
procesie inwestycyjnym (stanie na straży prawidłowo wykonanego przedsięwzięcia zgodnie z jego Warunkami oraz obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej i
inżynierskiej; podejmowanie bezstronnych decyzji np. w sprawie roszczeń Wykonawców,
wydawanie polecenia Wykonawcy zgodnie z zapisami umowy); 3. Pełnienie funkcji
mediatora i rozjemcy w sporach - prowadzenie polubownych uzgodnień w przypadku
zaistnienia konfliktu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym oraz współpraca z
Zamawiającym w egzekwowaniu wypełnienia warunków umowy; 4. Monitoring wskaźników
wykonania rzeczowego i finansowego umowy na roboty; 5. Bieżące raportowanie o postępie
w wykonywaniu robót; 6. Przeprowadzenie z wykonawcą robót odbiorów częściowych i
końcowych ze szczególnym uwzględnieniem rozruchów poszczególnych instalacji i urządzeń;
7. Zapewnienie przestrzegania i stosowania obowiązującego Prawa Budowlanego wraz z
aktami wykonawczymi przez Wykonawcę; 8. Analiza ryzyka w zakresie nadzorowanych
robót; 9. Dokonanie zgodnie z ustawą o rachunkowości wyceny wartości początkowej
środków trwałych wytworzonych w ramach nadzorowanych robót, sporządzenie druków
przyjęcia środków trwałych na majątek Zamawiającego (druki OT); 10. Przygotowanie dla
Zamawiającego dokumentów we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i
formalno-prawnych związanych z wdrożeniem i realizacją umowy na roboty; 11. Wspieranie
Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i formalno -
prawnych związanych z wdrożeniem i realizacją umowy na roboty, w szczególności poprzez:
a) prawidłową kwalifikację kosztów dokonywanych w ramach nadzorowanej umowy na
roboty, zgodnych z Umową o dofinansowanie i obowiązującymi Wytycznymi dot.
kwalifikowania kosztów w ramach RPO WSL, b) pomoc w przygotowaniu informacji do
wniosków o płatność składanych przez Zamawiającego w ramach RPO WSL, w
szczególności przekazywanie informacji o postępie wykonywaniu robót budowlanych i
wskaźników wykonania rzeczowego w formacie zgodnym z Wytycznymi obowiązującymi w
RPO WSL, c) informowanie o wszystkich występujących zagrożeniach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub i naprawczych dla ich
przezwyciężenia, d) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i
specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub po wykonaniu
prac budowlanych, e) monitorowanie i kontrola odstępstw w nadzorowanych robotach
pomiędzy wnioskiem dofinansowanie a zakresem rzeczowym wykonywanych robót, f)
wykonywanie wszystkich innych czynności i zadań nie wymienionych w Umowie, które będą
konieczne do prawidłowej realizacji nadzorowanej umowy na roboty (zgodnie z przepisami
polskiego prawa, wytycznymi, procedurami RPO WSL oraz Instytucji Zarządzającej; 12.
Zapobieganie powstawaniu jakichkolwiek nieprawidłowości w wykonaniu umowy na roboty,
zarówno w zakresie technicznym, finansowym, organizacyjnym i prawnym jak również w
osiągnięciu wymaganych wskaźników produktu; 13. W trakcie realizacji przedmiotu umowy,
jak i po jej zakończeniu, NI jest zobowiązany do udostępnienia organom kontrolnym,
będących w jego posiadaniu, dokumentów związanych z przedmiotowym zadaniem
inwestycyjnym oraz do udzielenia wszelkich wyjaśnień pisemnych oraz ustnych na zadawane pytania przez Instytucje Zarządzające i kontrolujące kierowane bezpośrednio do NI jak i za pośrednictwem Zamawiającego.
NI będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z
wydanymi poleceniami i obowiązującymi przepisami prawa. 1) Opracowanie i wdrożenie
odpowiedniego systemu zarządzania umową na roboty, który zapewni stały nadzór i kontrolę oraz jego realizację w oparciu o Dokumentację Przetargową, projektową, oraz harmonogram rzeczowy i finansowy, 2) weryfikacja i zatwierdzanie planów zapewnienia jakości wykonawcy umowy na roboty, 3) wydanie Wykonawcy umowy na roboty powiadomienia o dacie rozpoczęcia robót, 4) prowadzenie pełnego nadzoru inwestorskiego nad robotami w ramach umowy na roboty, ze szczególnym uwzględnieniem polskiego Prawa Budowlanego oraz aktów wykonawczych. Nadzór musi być prowadzony przez zespół ekspertów, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia wymagane przez Polskie Prawo Budowlane, 5) ścisła współpraca z innymi jednostkami sprawującymi nadzór nad wykonywanymi robotami, 6) prowadzenie technicznego, finansowego, administracyjnego i prawnego nadzoru nad prowadzonymi pracami, egzekwowanie zgodności prowadzonych prac z: - dokumentacją przetargową na wybór wykonawcy umowy na roboty, - założonym harmonogramem, -pozwoleniami na budowę oraz innymi decyzjami administracyjnymi, - projektami technicznymi, - specyfikacjami technicznymi, - obowiązującym prawem, - wnioskiem odofinansowanie, - zasadami wiedzy inżynierskiej, - warunkami programów instytucji
finansujących umowę na roboty 7) nadzór nad prawidłowością i zgodnością z warunkami
umowy polis ubezpieczeniowych, zabezpieczeń finansowych umowy na roboty, gwarancji,
oraz kontrola nad terminowym regulowaniem i przekazywaniem Zamawiającemu składek za
wymagane ubezpieczenie, 8) mediacja w polubownym rozstrzyganiu wszelkich sporów
powstałych pomiędzy stronami umowy na roboty, zapobieganie sporom, 9) weryfikacja
punktów odniesienia i wytyczania obiektów, 10) monitorowanie postępu prac włącznie ze
składaniem z nich raportów, w których będą brane pod uwagę zarówno wskaźniki rzeczowe,
jak i finansowe, 11) organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad koordynacyjnych (co
najmniej raz w miesiącu lub tak często jak będzie to konieczne dla prawidłowego postępu
robót) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym
zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów ze spotkań, 12)
sporządzanie na wniosek Zamawiającego informacji w zakresie postępu rzeczowego i
finansowego umowy na roboty zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej dla RPO
WSL, 13) zatwierdzanie rysunków, projektów i dokumentów wykonawczych sporządzanych
przez wykonawcę umowy na roboty z komentarzami dla Zamawiającego (jeżeli wystąpi taka
potrzeba), pod kątem zgodności z zapisami umowy, 14) zatwierdzanie materiałów
budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw wykonawcy umowy na roboty, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, aprobat technicznych,
certyfikatów, atestów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów niedopuszczonych do
stosowania w budownictwie, 15) wykonywanie obmiarów robót i potwierdzenie ilości i
jakości oraz określanie wartości wykonanych robót zgodnie z umową, 16) weryfikacja
dokumentów pod płatności Wykonawcy, 17) przygotowanie protokołu odbioru robót
zanikających i ulegających zakryciu, końcowego oraz udział w tych odbiorach, 18) przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z umową oraz dobrą praktyką inżynierską; W sytuacji gdy załączone do Wniosku materiałowego Wykonawcy robót budowlanych dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie są dla NI niewystarczające wymaga się także inspekcji związanych z przeprowadzeniem nadzoru, kontroli, pomiarów i prób urządzeń, materiałów podczas procesu produkcji u wytwórcy, wyjazdy te będą się odbywały na koszt NI, w celu zapewnienia sprawnego przebiegu inwestycji, 19) kontrola zgodności wykonywania robót z wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 20) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przedkładanie kompetentnym organom dokumentacji powykonawczej, 21) zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez wykonawców, 22) nadzorowanie prób, badań i rozruchów poszczególnych instalacji i urządzeń, 23) rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych oraz przygotowanie do tego niezbędnych dokumentów, 24) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót. 25) sporządzanie dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia wszelkich wymaganych i zgodnych z prawem zmian w umowie na roboty wraz z niezbędnymi (obejmujących uzasadnienie merytoryczne i prawne), 26) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę umowy na roboty i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 27) sprawdzenie kompletności dokumentacji wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania, 28) zestawienie kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz nadzór nad uzyskaniem w imieniu
Zamawiającego wymaganych ostatecznych decyzji administracyjnych, w szczególności np.
pozwolenia na użytkowanie, lub innych decyzji zgodnie z obowiązującym prawem, 29)
prowadzenie dokumentacji fotograficznej, 30) pełnienie nadzoru autorskiego.
USŁUGI PROWADZONE W OKRESIE REALIZACJI UMOWY
1) Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty, 2)
informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych
razem ze sposobami ich rozwiązywania i lub działaniami korygującymi mającymi na celu
usuwanie takich problemów, 3) pomoc w działaniach Zamawiającego związanych z regułami
wdrażania zadań w ramach RPO WSL, 4) asystowanie wykonawcy umowy na roboty przy
otrzymaniu wszystkich niezbędnych dokumentów, decyzji administracyjnych i zezwoleń, 5)
przygotowanie rozliczenia rzeczowo - finansowego umowy na roboty łącznie z przygotowaniem kart obiektów zgodnie z klasyfikacją środków trwałych, 6) dostarczanie Zamawiającemu wszystkich żądanych informacji, dotyczących prowadzenia zadań inwestycyjnych zarządzanych przez NI, 7) wprowadzanie na plac budowy Podwykonawców zatwierdzonych przez Zamawiającego, w tym opiniowanie umów z podwykonawcami. W przypadku powstania jakichkolwiek zagrożeń dla prawidłowego przeprowadzenia umowy na roboty NI ma obowiązek natychmiastowego wprowadzenia postępowania naprawczego, skutkującego usunięciem zagrożenia. Odpowiedzialność NI powinna uwzględnić wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji umowy na roboty (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
INNE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO 1. Archiwizacja Wykonawca będzie gromadzić i przechowywać przygotowywane przez siebie dokumenty związane z realizacją umowy przez okres 5 lat od daty płatności dokonanej przez Zamawiającego dla NI. 2. Obowiązki Zamawiającego w zakresie współpracy z Wykonawcą. 2.1 Zamawiający dostarczy na wniosek Wykonawcy: 1) Niezbędną dokumentację, obejmującą: umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami i dokumentami związanymi ( Wniosek Aplikacyjny wraz z załącznikami), - jeśli na moment podpisania umowy z NI będzie nią dysponował, dokumentację przetargową dla zadania Rozbudowa infrastruktury przedszkoli wraz z niezbędnym wyposażeniem (Przedszkole nr 47 ul. Piłsudskiego, Przedszkole nr 20 ul. A. Śliwki) wraz z dokumentacją projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego dla PM 47 i PM 20). Dokumentacja ta jest dostępna pod linkiem:
http: bip.um.sosnowiec.pl Article get id,524581.html. Umowę z wykonawcą robót budowlanych wraz ze złożoną ofertą. 2) Listę personelu pełniącego funkcję zarządzającą zadaniem wraz z składem osobowym. 2.2 Zamawiający zapewni ponadto: 1) wsparcie w zagadnieniach formalnych w przypadkach, gdzie uczestnictwo Zamawiającego jest wymagane przez prawo i dozwolone przez instytucje zaangażowane w Projekt, w których NI jest uprawniony do reprezentowania Zamawiającego, 2) asystowanie w wyjaśnieniach wszystkich aspektów prawnych związanych z umową na roboty, 3. Personel kluczowy NI dla nadzoru nad umową na roboty. 3.1. Aby wypełnić zobowiązania wynikające z realizacji Umowy, Wykonawca zapewni wykwalifikowany personel; 3.2. Wymagania Zamawiającego dotyczące Personelu Kluczowego NI zostały sprecyzowane w IDW; 3.3. W przypadku gdy osoby, biorące udział w realizacji zamówienia, nie znają języka polskiego wymagane jest aby Wykonawca zapewnił pełną usługę tłumaczenia na i z języka polskiego. Personel zatrudniony przy realizacji umowy zapewni nadzór inwestorski zgodnie z Polskim Prawem Budowlanym. Wykonawca musi posiadać udokumentowane kwalifikacje i doświadczenie w dziedzinach, które mają kluczowe znaczenie dla niniejszej umowy; 3.4. Personel Kluczowy NI nie
wyczerpuje wymagań Zamawiającego, dlatego Wykonawca powinien określić swoje własne
potrzeby w odniesieniu do zastosowanej organizacji robót i zatrudnić cały niezbędny personel
wymagany do efektywnego i skutecznego wdrożenia zadania; 3.5. Wykonawca powinien
wyposażyć swój zespół ekspertów i inspektorów w niezbędne wsparcie i techniczną pomoc
innych ekspertów (eksperci niekluczowi), którzy mogą być niezbędni do prawidłowej
realizacji umowy; 3.6. Podczas nieobecności jakiegokolwiek eksperta z listy personelu
przewidzianego do realizacji umowy, wynikającej z okresu wakacyjnego lub choroby,
Wykonawca ma zapewnić zastępstwo krótkoterminowe, na cały okres założonej pracy
eksperta dla uniknięcia opóźnień w realizacji robót budowlanych. Takie zastępstwo będzie
zaproponowane uprzednio na piśmie do zaaprobowania przez Zamawiającego; 3.7. W trakcie
obowiązywania Umowy Wykonawca zapewni pełną dyspozycyjność członków swojego
Zespołu dla pracowników Zamawiającego. W tym celu po podpisaniu Umowy NI dostarczy
Zamawiającemu pełną listę swojego personelu z danymi teleadresowymi ( tel., fax, e-mail); 4.
Promocja Projektu. Wykonawca przy realizacji swoich działań powinien w miarę możliwości
przekazywać mieszkańcom miasta Sosnowca wiedzy na temat celów i korzyści wynikających
z realizacji inwestycji w ramach POIiS RPO WSL poprzez działania informacyjnopromocyjne
i edukacyjne prowadzone przez Zamawiającego, zgodne z niżej wymienionymi aktami prawnymi i wytycznymi obowiązującymi w ramach RPO WSL w zakresie działań informacyjno- promocyjnych. Wszystkie działania NI i Wykonawcy umowy na roboty, który nadzoruje NI powinny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. W ramach obowiązków Wykonawcy Umowy na roboty budowlane jest montaż 2 tablic informacyjnych i pamiątkowych.
ZASADY PŁATNOŚCI
Zamawiający będzie dokonywał płatności częściowych na konto wskazane przez Wykonawcę
w następujący sposób: 1. Pierwsza płatność w wysokości 50 % ryczałtowego wynagrodzenia nastąpi po upływie 6 miesięcy od rozpoczęcia wykonania niniejszej umowy i po zaakceptowaniu Raportu Przejściowego przez Zamawiającego. W przypadku rozpoczęcia wykonania niniejszej umowy w trakcie miesiąca kalendarzowego, Strony zgodnie ustalają, iż na potrzeby niniejszej umowy okres 6 miesięcy liczony będzie, od początku najbliższego miesiąca kalendarzowego, następującego po dniu rozpoczęcia wykonania niniejszej umowy. 2. Druga płatność w wysokości 50 % wynagrodzenia ryczałtowego, zostanie wypłacona po zatwierdzeniu przez Zamawiającego Raportu po Wydaniu Pozwoleń na użytkowanie.
RAPORT NI DLA ZAMAWIAJĄCEGO
1. Wymagania ogólne dotyczące raportowania: 1.1 raporty składane będą do Zamawiającego
w 2 kopiach w języku polskim (wydruk komputerowy), jak również w wersji elektronicznej,
1.2 Forma i treść Raportu przed złożeniem go do Zamawiającego musi zostać zaakceptowana
przez Zamawiającego, 1.3 Składane Raporty będą podlegały zatwierdzeniu przez Zamawiającego, a protokół zatwierdzenia Raportu będzie podstawą dokonywania płatności na rzeczy Wykonawcy, 2. Terminy przedstawiania i zatwierdzania Raportów. Wymagane terminy składania raportów: 2.1. Raport Przejściowy: w terminie do 15 dni po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy, liczonych od pierwszego dnia wykonywania umowy do ostatniego dnia pełnego miesiąca kalendarzowego następującego po rozpoczęciu umowy, 2.2. Raport po Wydaniu Pozwoleń na użytkowanie: w terminie do 15 dni od wydania ostatniego pozwolenia na użytkowanie dla wykonanych obiektów, 2.3. Zamawiający, w terminie 15 dni od daty otrzymania Raportu, powiadomi Wykonawcę o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Raportu z podaniem przyczyn odrzucenia, 2.4. Jeżeli Zamawiający nie przekaże na piśmie żadnych uwag do Raportu w terminie 15 dni licząc od daty otrzymania, Raport będzie uważany za zatwierdzony przez Zamawiającego, 2.5. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 15 dni od daty otrzymania uwag, usunąć wskazane przez Zamawiającego błędy w Raporcie. 3. Zakres Raportu Przejściowego Raport powinien zawierać informację o działaniach Wykonawcy realizowanych w okresie objętym raportowaniem. Do Raportu Wykonawca załączy wykaz ekspertów, którzy wykonywali pracę i zakres wykonywanych przez nich prac. 4. Zakres Raportu po Wydaniu Pozwoleń na użytkowanie Raport powinien stanowić obszerną analizę wykonania robót budowlanych wykonywanych w ramach umowy na roboty. Raport ten winien zawierać: 4.1. kopie protokołu Odbioru Końcowego oraz decyzji administracyjnych warunkujących użytkowanie obiektów, 4.2. wartość robót w wykonywanych w ramachumowy na roboty, 4.3. opis zakończonych robót wraz ze wskaźnikami rzeczowymi i finansowymi postępu robót, wysokościami nakładów według kategorii robót, powodami opóźnień i lub wydłużeniem czasu na ukończenie robót, 4.4. szczegóły dotyczące wszelkich pozwoleń wymaganych dla wykonania robót, 4.5. opis procedur bezpieczeństwa na terenie budowy, 4.6. szczegóły dotyczące napotkanych trudności administracyjnych i sposoby ich przezwyciężania, 4.7. pełną dokumentację fotograficzną z realizacji robót (również w wersji elektronicznej), 4.8. analizę finansową wykonania umowy na roboty, 4.9. ocenę stopnia osiągnięcia założonych wskaźników produktu, 4.10. wyniki sprawdzenia i zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej, 4.11. krytyczną analizę wszystkich ważniejszych problemów, które wystąpiły w trakcie realizacji robót i podjętych działań naprawczych, 4.12. informację o wszelkich środkach promocyjnych podjętych przez Zamawiającego, NI i Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5, 71.63.00.00-3, 71.54.10.00-2, 71.50.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji INWESTOR S.C. Maciej Strzałkowski, Wiesław Strzałkowski, ul. Jaworowa 2, 41-310 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75030,00
Oferta z najniższą ceną: 75030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 240834,00
Waluta: PLN .