Wsparcie techniczne w czasie rzeczywistym

Ocena: 0
1156
Firma Trimble zaprezentowała innowacyjne rozwiązanie Trimble Remote Assistant zapewniające wsparcie techniczne w czasie rzeczywistym brygadom roboczym i operatorom maszyn do prac ziemnych. System eliminuje przestoje i koszty wynikające z oczekiwania na przyjazd technika na plac budowy.

System Trimble Remote Assistant zapewnia wsparcie techniczne w czasie rzeczywistym brygadom roboczym i operatorom maszyn
Fot. Trimble


Operatorzy maszyn używający jednostek sterujących Trimble CB450 lub CB460 z systemem sterowania Trimble GCS900 Grade Control System w wersji 12.4 mogą rozwiązywać codzienne problemy, takie jak wersje plików i ustawienia maszyny do kontroli wykopów, nawet bez opuszczania kabiny i zatrzymywania. Personel wsparcia może połączyć się z jednostką sterującą w kabinie, określić wersję pliku projektowego, sprawdzić ustawienia czujników i przeprowadzić diagnostykę w celu rozwiązania ew. problemów.

Brygady robocze używające nowego oprogramowania Trimble SCS900 Site Controller Software w wersji 3.1 mogą zdalnie na swoich kontrolerach polowych Trimble TSC3 sprawdzać kolejność prac, potwierdzać wersje plików projektowych i aktualizować oprogramowanie. Osoby odpowiedzialne za prace pomiarowe i pracownicy nadzoru na budowie mogą wykorzystywać urządzenie Remote Assistant do szkolenia oraz szybkiego sprawdzenia prawidłowego działania wyposażenia.

System Remote Assistant to usługa internetowa realizowana za pomocą oprogramowania Connected Community firmy Trimble. Jest dostępna za pośrednictwem sieci dealerów Trimble (w Polsce jest to firma Trimtech Sp. z o.o.) dla kontrolerów Trimble TSC3 lub dowolnej maszyny do prac ziemnych wyposażonej w system sterowania Trimble GCS900 w wersji 12.4 oraz modem komunikacji bezprzewodowej Trimble SNM940 Connected Site Gateway.

Źródło: Informatyka w Budownictwie, nr 1-2 (17) 2013
PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -

Polecane firmy