Wdrożenie SAP CRM w Barlinku

Ocena: 0
1041
Współpracę z firmą itelligence nawiązał również Barlinek S.A., producent naturalnych podłóg drewnianych.
Skorzysta z usług w obszarach wdrożenia SAP CRM. Zastosowanie najnowszej wersji SAP CRM pozwoli zwiększyć automatyzację procesów związanych z szeroko rozumianą obsługą klienta. Projekt przeprowadzą wspólnie eksperci itelligence z obszarów CRM oraz Business Intelligence.

Rozwiązanie SAP CRM w Barlinek wesprze w sposób kompleksowy proces planowania, realizowania i analizowania skuteczności wszelkich działań marketingowych i sprzedażowych. Głównym powodem wdrożenia była potrzeba optymalizacji procesów sprzedaży oraz stałe dążenie do podnoszenia standardów jakościowych w obsłudze. Zastąpienie wykorzystywanych dotychczas, heterogenicznych rozwiązań systemem SAP CRM pozwoli na uzyskanie spójnych, aktualnych i wiarygodnych danych. Możliwość bezpośredniego dostępu do wszystkich niezbędnych informacji i efektywne generowanie raportów znacząco podniesie poziom jakości informacji zarządczej, umożliwi podejmowanie szybkich i trafnych decyzji.

Otwarta technologia (XML, Webservices) pozwoli na szybką i łatwą integrację systemu z pozostałymi aplikacjami wykorzystywanymi w Barlinku – np. z systemem ERP. Oparty na technologii WWW interfejs da użytkownikom możliwość elastycznego dostosowywania prezentowanych informacji do swoich potrzeb.

Źródło: Informatyka w Budownictwie, nr 2 (11) 2011

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -

Polecane firmy