Rozszerzona rzeczywistość wkracza do działań marki Electrolux

Ocena: 0
154

Eksperci Electrolux w oparciu o najnowsze trendy rynkowe zastosowali w swoich działaniach promocyjnych niezwykłą technologię, która pozwala odbiorcy przenieść się w wirtualny świat marki i zapoznać z nowością produktową. Marka prezentuje rozszerzoną rzeczywistość (AR), w aplikacji stworzonej dla nowego odkurzacza pionowego Pure Q9.

Rozszerzona rzeczywistość dla Electrolux Pure Q9, dzięki połączeniu cyfrowego świata z rzeczywistym, umożliwia konsumentom zapoznanie się z nowym produktem marki w całkiem nowy i niekonwencjonalny sposób. Dzięki obrazowi 3D możemy nie tylko zobaczyć i obejrzeć produkt z każdej strony oraz zapoznać się z jego wyglądem, ale także w sposób rzeczywisty sprawdzić, jak odkurzacz będzie prezentował się w naszej przestrzeni domowej. Aby rozpocząć korzystanie z wizualizacji produktu w środowisku rozszerzonej rzeczywistości (AR) wystarczy otworzyć stronę www.electroluxarexperience.com na dowolnym urządzeniu mobilnym (Android i iOS).

Źródło i zdjęcie: Electrolux

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:

Polecane firmy