Nowe narzędzie do zarządzania w PeBeKa

Ocena: 0
1267
Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa S.A. należąca do Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A. zdecydowała się na zakup i wdrożenie rozwiązania SAP ERP.
Głównym celem wdrożenia systemu SAP w PeBeKa jest zapewnienie kompleksowej obsługi w systemie informatycznym procesu planowania i realizacji projektów (kontraktów) w sposób pozwalający na optymalizację ich rentowności na każdym etapie realizacji. Zostaną wprowadzane procedury zabezpieczające niekontrolowane przekroczenia budżetu i odstępstwa od harmonogramu realizacji kontraktów budowlanych. Przedsiębiorstwo oczekuje ponad to, że dzięki usprawnieniu obsługi logistycznej będzie mogło uzyskiwać atrakcyjniejsze warunki cenowe dla materiałów i usług u dostawców i podwykonawców.

Projekt wdrożenia SAP ERP w PeBeKa podzielony został na dwa etapy. W trakcie pierwszego z nich, zaimplementowane zostaną funkcjonalności związane z ewidencją księgową, raportowaniem zewnętrznym oraz gospodarką materiałową, zarówno w standardzie polskim, jak i międzynarodowych standardach sprawozdawczości finansowej. Drugi etap obejmie wdrożenie modułów obsługi procesów produkcji projektowej, zaopatrzenia, sprzedaży, gospodarki sprzętem, zarządzania kadrami oraz naliczania płac, wraz z budową zintegrowanego systemu informacji zarządczej oraz planowaniem operacyjnym.

Projekt prowadzony będzie przez KGHM Polska Miedź Oddział COPI i SAP wspólnie z firmą itelligence, która ma już doświadczenia w zakresie wdrażania rozwiązań SAP w branży budowlanej w Polsce.

Źródło: Informatyka w budownictwie, nr 1 (1) 2008
PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -

Polecane firmy