Columbus IT wprowadza rozwiązanie do zarządzania wypożyczeniami

Ocena: 0
873
Rozwiązanie zostanie wdrożone w firmie Altrad-Mostostal, która dotychczas do zarządzania wypożyczeniami produktów wykorzystywała różne narzędzia.
Jedno centralne rozwiązanie Columbus IT umożliwi sprawniejsze raportowanie, uporządkuje dane i zapewni niższe koszty utrzymania infrastruktury IT. Wdrożenie potrwa cztery miesiące.

Altrad-Mostostal, największy w Polsce producentów rusztowań i szalunków, część swego asortymentu dodatkowo wypożycza zarówno na krótki jak i dłuższy okres czasu. Obsługą wypożyczeń zajmie się dedykowane rozwiązanie Columbus IT. Jego użytkownicy będą wiedzieć m.in., kto wypożyczył produkt, kiedy i na jaki okres, jaki są aktualne stany magazynowe oraz jakie materiały aktualnie znajdują się w procesie regeneracji (odnawiania).

Nowe rozwiązanie, daje dostęp do aktualnych raportów, wprowadza możliwość planowania i obsługę rezerwacji. Nawet z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem można będzie poinformować klientów o dostępnym asortymencie i zarezerwować jego odpowiednie ilości. Każde zamówienie i umowa najmu, po wprowadzeniu do bazy, będzie jednocześnie automatycznie uwzględniana w dziale finansów i księgowości, dzięki czemu firma będzie mieć pełną kontrolę nad wszystkimi źródłami kosztów i przychodów.

Microsoft Dynamics NAV posiada otwarte środowisko oprogramowania, dzięki czemu system jest elastyczny i łatwo integruje się z dodatkowymi rozwiązaniami, co przekłada się także na niższe koszty utrzymania infrastruktury informatycznej.

Źródło: Informatyka w Budownictwie, nr 3 (4) 2009


PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -

Polecane firmy